Jag är sjuk!

Fast inte sjuk på riktigt. Behövde bara få lite uppmärksamhet. Men jag är faktiskt väldigt trött (får väll lägga mig tidigt idag) och orkar verkligen inte skriva mycket i bloggen just nu. Så ni får ursäkta mig om det bara blir en rad eller två några dagar.

Så vad har jag gjort idag? Prov i hemkunskap på tidiga morgonen, inte andats på matten (vi hade vikarie...) och ätit äpplen på mentorstiden. Fast sen när jag kom hem så blev jag miorakulöst trött och ägnade ett litet tag med att sova och äta glass ute på en madrass. fem minuter sen så började det regna så jag hoppade in istället. Men nu är det sol så jag ska dra till mamma och hämta lite nödvänliga grejer.
Kram
Anna

Ps. Har huvudvärk. Tyck synd om mig? Ds.
Fantastiska Helsingborg <3
Dagens låt: Mr Brightside - The Killers

Kommentarer
Postat av: Mammuten

Tackas lilla Tulla lilla....

2009-05-28 @ 08:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0