At da tandläkare

Vet ni hur äckligt bedövning är? Sådär jätteäckligt! Allvarligt, jag föredrar en nypa broccolisoppa. Eeeew... Det är inte vidare skönt heller. Nu känns det totalt messed up. Min läpp är kall och man kan jämföra kännslan av att le som att strechta ett stelt låt. Eller, jag tror i alla fall det. Är inte helt säker på grund av det faktum att jag inte riktigt har känsel...
Så vadan denna bedövning? Jo, jag har dragit ut en tand. Det var inte särskillt mysigt. Vill inte göra det igen. Dessutom är det svårt att skölja munnen efter man har fått bedövning. Jag tappade liksom vattnet för det var svårt att stänga munnen.

Nu koncentrerar jag mig mest på att försöka vissla. Jag har lyckats två gånger! Hurray!

Kram
Anna

Dagens låt: Instant repeter '99 - The soundtrack of our lifes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0