Dålig film! Förvånad? Nej.

Ännu en gång har jag sett Jennifer's body och blivit besviken. Eller, ärligt talat blev jag inte besviken. För att bli det måste man liksom ha förväntningar. Men ni förstår mitt budskap.
Det känns lite som om jag aldrig kommer behöva se en film med Megan Fox igen. Dettta på grund av att det känns som om jag har sett alla. Jag menar, hur annorlunda kan andra filmer med henne vara? Hon går runt och ser ut som hon gör (vilket jag tycker er lätt fejkat ut. Alltså, som om hon fejkade det innan och det har blivit riktigt. Fejka tills du mejka. Comprende?) och antyder att hon är bi. Blir det mer? Knappast.

En sak var däremot lite gött med filmen; den härliga låten Through the trees som är helt värd att lyssna på.

Kram
Anna

Dagens låt: Through the trees - Low Shoulder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0