Alla hjärtans dag

Tro det eller ej, jag älskar alla hjärtans dag! Inte för att jag får mycket lövin' eller känner ett suspekt behov att berätta precis hur mycket jag tycker om alla. Det har jag nästan aldrig så varför skulle det vara annorlunda idag? Men jag tycker om det ändå! Bara för att man inte har en käresta så betyder det inte att man är helt ensam. Sprid platonisk kärlek! Kärlek till vänner alltså... Det är underskattat! Har kört stenhårt på det idag. Bakade platoniska kärleksmuffins (fast det var egentligen kladdkaka i muffinsformar) igår som jag har gett bort. Så det så!
Sen ska det ju också sägas att om the lövin' inte är ett dugg aktuell så har man alltid ett skäl att äta choklad på en vardag. Det räcker väl för lite extra lycka?

MEGASTOR kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0