Jambo!

Ojoj, jag är verkligen inte teknisk. Det är knappt lönt att börja fixa mer med bloggen än vad jag har gort för sånt är jag verkligen genuint dålig på. Men men, det är dags för en ny start! Det kanske inte är en helt nya blogg men så klart mvet jag inte riktigt hur man skaffar en sådan. Får väl fråga någon om lov...
Så, angående den "nya" bloggen... Den ska framförallt handla om förberedelser just nu inför Kenya. Jag ska nämligen dit och plugga ett år på Svenska skolan! Det är ungefär som ett vanligt svenskt gymnasium (förutom att det ligger på en helt annan kontinent) där man läser enligt svensk studieplan. Detta betyder att jag inte kommer behöva gå om en klass när jag kommer hem som utbytesstudenter brukar göra. Jag kommer inte heller bo hos en famil utan på ett internat med de andra eleverna.
Det finns så mycket att berätta om och det ska jag göra snart. Bara inte nu... Är liksom sjuk och börjar känna mig lustigt yr av att sitta upp för länge...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0