Önskelista

I år har jag bestämt att jag ska börja skriva min önskelista tidigt för att få den att bi riktigt bra. jag fyller inte år förän i maj men började skriva den idag. Det står bara saker som malaryaprofylax (som jag förmodligen inte kan stava till), en bra ryggsäck, fleecetröja, häftmassa och andra praktiska saker. Sen kom den lilla paniken krypandes. Det finns så mycket att göra innan Kenya! Först och främst ska jag söka stipendier vilket innebär att jag ska ta mod till mig och kontakta Helsingborgs lokala Rotarylkubb. Skräck... Det är egentligen inte läskigt men innebär ändå skräck. Huhh... Sen kommer jobbansökningar, ansökningar angående skolpeng av komunen... Möööh. Och först ska jag skriva en novellanalys. Ibland leker livet inte.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

låter bra ;)

2012-02-05 @ 12:33:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0